Luister een van onze leuke, verrassende en inspirerende podcasts en bekijk of jij jouw vaardigheden en kennis in kan zetten voor onze stichting.

Ben jij lekker van je vakantie aan het genieten? Luister naar een van onze podcasts!

Sinds vorig jaar hebben we onze eigen podcastreeks. Zo laten we je kennis maken met de stichting en leer je meer over waarom de stichting zo hard nodig is en hoe het er achter de schermen aan toe gaat.

Ga lekker achterover zitten en luister naar leuke, verrassende en inspirerende verhalen. We hebben er hieronder een aantal uitgelicht, maar er zijn er nog veel meer!

Podcast #4 – Transport
Hoe komen de gedoneerde spullen bij Stichting Babyspullen terecht? En hoe is dit allemaal geregeld? In aflevering vier vertellen Nanda en Kees over het transport bij Stichting Babyspullen. Klik hier om naar de podcast te gaan.

Podcast #6 – Inpakvrijwilliger -Maken startpakketten
In podcast zes gaan we in gesprek met vrijwilligers Anneke en Willie die vertellen over hun werk als inpakvrijwilliger bij Stichting Babyspullen. Klik hier om naar de podcast te gaan.

Podcast #7 – Ontvangster babystartpakket aan het woord
We spreken in podcast zeven Saskia, ontvangster van een babystartpakket. Hoe was de situatie toen ze het pakket ontving en hoe gaat het inmiddels? Klik hier om naar de podcast te gaan.

Podcast #12 – Armoede krijg je gratis
In podcast twaalf spreken we met Stella de Swart over het boek dat ze heeft geschreven “Armoede krijg je gratis”. Je hoort meer over haar inspiratie voor het boek, dat gaat over Stella haar eigen leven waarin ze van welvarende vrouw in de bijstand terecht kwam en wat dat voor haar betekende. Klik hier om naar de podcast te gaan.

Podcast #16 – In gesprek met bestuursvoorzitter Mary
In podcast zestien spreken we met Mary Kearney, voorzitter van bestuur Stichting Babyspullen. Hoe is zij met de stichting in aanraking gekomen en wat houdt het in om voorzitter van de stichting te zijn. Klik hier om naar de podcast te gaan.

Wil jij je kennis en vaardigheden met ons delen? Word vrijwilliger!
Momenteel staan er veel uitdagende vacatures open op ons kantoor in Heerhugowaard: van Office Manager tot Inkomstenmanager en Administratievrijwilliger tot Facilitair Medewerker. Zet jij je kennis en vaardigheden binnenkort als vrijwilliger bij ons in? Kijk snel of er een vacature tussen staat! Ga voor de volledige omschrijving naar www.stichtingbabyspullen.nl/vacatures.

Office Manager
Als Office Manager kun jij de teams op effectieve en efficiënte wijze kan ondersteunen, zodat zij hun taken kunnen uitvoeren en ben je het aanspreekpunt voor deze teams. Meer weten?

Inkomstenmanager
Als inkomstenmanager ga je op basis van de door het bestuur geformuleerde koers plannen maken met de teams om de inkomsten voor de stichting op het gewenste peil te brengen en te houden. Benieuwd welke taken een inkomstenmanager nog meer heeft?

Administratievrijwilliger
Heb jij ervaring met administratieve werkzaamheden, werk je nauwkeurig en ben je proactief? Beheers je de Nederlandse taal goed in woord en schrift en heb je goede telefonische vaardigheden? Heb je daarnaast ervaring met computerprogramma’s als Outlook, Excel en vind je snel je weg in een (nieuw) CRM-systeem? Dan komen we heel graag met je in contact om de mogelijkheden te bespreken!

Facilitair medewerker
Als facilitair medewerker beheer je de voorraad van o.a. kantoorartikelen, dozen voor pakketten, thee en doe je indien nodig bestellingen. Ook vraag je offertes op voor het laten uitvoeren van reparaties en/of onderhoud en voer je allerhande ondersteunende facilitaire werkzaamheden uit. Enthousiast geworden?

Andere vacatures in Heerhugowaard:
  • Zomerhulp
  • Sorteervrijwilliger
  • Inpakvrijwilliger
  • Chauffeur op vrijdag
  • Accountmanager

Vacatures elders:
  • Sorteervrijwilliger (Utrecht)
  • Voorsorteerlocatie (landelijk/thuis)
  • Regiovrijwilliger (landelijk)

Babystartpakketten verstrekt in 2021
Vrijwilligers zetten zich in
Donateurs steunen ons financieel

Webshop Stichting Babyspullen
Copyright © 2021 Stichting Babyspullen, All rights reserved.