In deze nieuwsbrief aandacht voor de Tikkie actie in het kader Wereldarmoededag, de Rabo Club Support Actie en de Donateursdag

Wereldarmoededag
Vandaag is het Wereldarmoededag, we staan stil bij de armoede in de wereld. Helaas groeien er ook in Nederland nog 1 op de 13 kinderen op in armoede. Wij vinden dat ieder kindje recht heeft op een goede start. Jij ook? Help ons dan mee en doneer aan Stichting Babyspullen via onderstaande acties. Zo kunnen wij een babystartpakket vullen met alle benodigdheden om nog meer kinderen (en hun ouders) die goede start te geven!

Doneer een Tikkie!
Ieder kindje heeft recht op een goede start. Doneer daarom (eenmalig) een Tikkie aan Stichting Babyspullen. Zo kunnen wij nog meer gezinnen helpen die dat nodig hebben. De actie loopt tot 20 oktober a.s. Help je ons mee aan een mooie eindopbrengst?

Stem op ons met de Rabo ClubSupport Actie

Wij doen dit jaar mee met Rabo ClubSupport Actie. Ben je lid van Rabobank Alkmaar? Dan kun je tot en met 25 oktober je stem uitbrengen op Stichting Babyspullen. Met jouw stem kunnen wij een mooi bedrag ophalen om alle ouders en kindjes in armoede te blijven ondersteunen met onze babystartpakketten.

Kunnen we op jouw stem rekenen? Bekijk hoe je ons kan steunen op rabobank.nl/clubsupport

Actieweken Sorteren en vouwen

Wie helpt ons mee met sorteren en vouwen in Heerhugowaard tijdens onze actieweken in oktober? Veel handen maken licht werk en veel handen zorgen voor vele goed gevulde babystartpakketten om zoveel mogelijk baby’s te helpen aan een goede start!

Maandag 18 en 25 oktober: 12.30-15.00 uur
Dinsdag 19 en 26 oktober: 9.00-12.00 uur en 19.15-22.00 uur
Woensdag 20 en 27 oktober: 9.00-12.00 uur
Donderdag 21 en 28 oktober: 9.00-12.00 uur en 19.15-22.00 uur
Vrijdag 22 en 29 oktober: 9.00-12.00 uur

Donateursdag 2 oktober j.l.
Zaterdag 2 oktober hielden wij in ons pand in Heerhugowaard de jaarlijkse Donateursdag, om onze financiële donateurs in het zonnetje te zetten en hen te laten weten hoe dankbaar wij zijn dat ze Stichting Babyspullen financieel steunen.

De aanwezige donateurs kregen van dichtbij te zien wat de stichting doet en hoe ze dat doet. De dag begon met een welkomstwoord van voorzitter Mary Kearney, onder het genot van een kopje koffie/ thee en lekker gebakje. Daarna volgde een presentatie over Stichting Babyspullen door directeur en oprichter Marjolijn Hermus en werd een rondleiding gegeven door het pand. Tot slot kwam kraamverzorgster Anneke Nolten iets vertellen over hoe zij de babystartpakketten in de praktijk gebruikt en hoeveel het pakket betekent voor die gezinnen die het nodig hebben.

Al met al een zeer geslaagde dag!

Wil jij Stichting Babyspullen ook financieel helpen? Klik dan hier en zie hoe jij ons kan helpen. Omdat elk kindje recht heeft op een goede start!

Heb jij een vraag of verbeterpunt?
Mail ons gerust. Vragen zijn er om beantwoord te worden en elke feedback wordt gewaardeerd. We kunnen er alleen maar beter van worden!