Voorvertoning
Graag delen we deze maand weer een aantal leuke en bijzondere nieuwtjes

Zon, zee, strand & Stichting Babyspullen
Lange avonden, heerlijk weer en vrije tijd: de zomer is begonnen! Dit jaar kan iedereen die graag eens een handje wil komen helpen de hele zomer op vrijdag bij ons sorteercentrum- en distributiecentrum in Heerhugowaard terecht. We zoeken deze zes weken namelijk versterking bij het sorteren en vouwen van de ingezamelde kleding.

De inloop is om 8.45 uur. Na een korte uitleg starten we om 9.00 uur en om 12.00 uur sluiten we de ochtend alweer af. Uiteraard nemen we een welverdiende pauze met koffie en wat lekkers!

Heb jij of ken jij mensen die deze zomer tijd over hebben? Je bent meer dan welkom! We starten vrijdag 16 juli. Aanmelden kan via evenementen@stichtingbabyspullen.nl.

Jaarverslag
Het jaar 2020 vroeg om veel flexibiliteit, creativiteit, geduld en doorzettingsvermogen. Desondanks, kijken wij met trots terug op 2020. Ondanks de uitdagingen konden we weer bijna 5.000 Babystartpakketten verstrekken en daarmee jonge ouders en baby’s die onze steun zo hard nodig hebben, helpen. Met veel trots presenteren wij ons prachtige jaarverslag en een korte visuele samenvatting over 2020. Hieronder alvast een klein voorproefje van de visuele samenvatting.

Klik op de rode buttons hieronder om ze te bekijken!

Nieuwe bus!
Eind juni kwam ons langgekoesterde wens voor een nieuwe bus in vervulling. Dankzij een anonieme donatie van maar liefst 15.000 hebben we een prachtige bus kunnen aanschaffen. Met deze bus kunnen we veilig het hele land door om pakketten te bezorgen en gedoneerde spullen op te halen. We zijn zo ontzettend dankbaar!

In de volgende nieuwsbrief wordt de bus onthuld!

P.s. we zoeken nog steeds een chauffeur die om de week op vrijdag gedoneerde spullen ophaalt bij onze opslagpunten. Ook zoeken we (tijdelijke) versterking van ons transportteam tijdens de zomerperiode. Ben jij of ken jij iemand die het leuk vindt om auto te rijden en een goed gevoel krijgen van werk?

Bijzondere donatie
Namens het Wales Supporters Charity Gôl Cymru ontvingen wij 750!
Overal waar Wales dit EK een wedstrijd speelt, kiezen zij een goed doel uit voor een donatie. Op 26 juni speelde Wales in Amsterdam en koos het Wales Supporters Charity voor Stichting Babyspullen!

Podcast #15 en #16
In onze nieuwste podcasts praten we met Gemeente Alblasserdam en bestuursvoorzitter
Mary Kearney.

Gemeente Alblasserdam is één van de 27 gemeentes die Stichting Babyspullen steunt: per uitgegeven pakket binnen de gemeente betalen zij een vergoeding voor de pakket- en verzendkosten. Enerzijds biedt dit hulp aan jonge gezinnen binnen de gemeente en anderzijds draagt deze donatie bij aan de continuïteit van Stichting Babyspullen zelf. Luister podcast #15!

Daarnaast gaan we in gesprek met onze eigen bestuursvoorzitter Mary. In 2013 maakte zij kennis met Stichting Babyspullen en nu speelt ze een belangrijke rol bij het bepalen van de koers van de Stichting. Momenteel is zij samen het de rest van het bestuur bezig met een interne professionaliseringsslag. Hoor er meer over in podcast #16!

Babystartpakketten verstrekt in 2021

Vrijwilligers zetten zich in

Donateurs steunen ons financieel
Webshop Stichting Babyspullen
Copyright © 2021 Stichting Babyspullen, All rights reserved.

Je ontvangt deze mail omdat je je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief van Stichting Babyspullen. Als je geen berichten meer wilt ontvangen kun je je
hier afmelden. Let op, het kan zijn dat je dan belangrijke informatie mist.
Stichting Babyspullen, Nijverheidsplein 2f, 1704 RB Heerhugowaard, Nederland

Email Marketing door ActiveCampaign