#Missie538

Wij zijn jullie dankbaar!

Wat een liefde en wat een steun voor onze winter baby's! Stichting Babyspullen wil elk kind dat geboren wordt in armoede een goede start geven met een babystartpakket, maar dat kunnen wij alleen met jullie hulp. En die kregen wij deze week!

Dank luisteraars van Radio 538, dank actievoerders die nog een stapje verder gingen om mooie bedragen op te halen.
Dank vrijwilligers die achter de schermen keihard hebben gewerkt om dit tot een succes te maken.
Dank aan iedereen die om ons heen stond en natuurlijk, enorm veel dank aan Radio 538 om ons te gunnen onderdeel van hun campagne te zijn en dank aan de DJ’s die met al hun energie zich hebben ingezet om deze missie tot een succes te maken.

En uiteraard kan een speciaal bedankje niet ontbreken voor de geweldige donatie van supermarktketen DIRK. Zij doneerden de volledige opbrengst van de verkoop van babyproducten van afgelopen dinsdag aan ons; 21.642 euro is het resultaat. Het benoemen waard.

Deze week hebben we 49.318 euro gekregen aan donaties om 1600 winterbaby’s warm de winter door te helpen. Het is onvoorstelbaar in een land als Nederland, maar de pakketten zijn zo hard nodig.

Helaas wordt 1 op de 13 baby’s in armoede geboren en ook die kinderen verdienen een goede start. Die kinderen zijn niet ver weg. Die ene op de dertien is gewoon jouw buur, goede kennis of familie. Daarom gaan wij door. Missie 538 is afgelopen, maar wij zijn nog lang niet klaar!

Wij wensen je liefdevolle en warme kerstdagen toe,

Marjolijn Hermus
    Oprichter Stichting Babyspullen
    Namens Team Stichting Babyspullen