Voorvertoning
Stichting Babyspullen

Beste ,

Aanstaande zondag is vaderdag. De dag om alle vaders eens lekker in het zonnetje te zetten! Ben jij nog op zoek naar het perfecte cadeau voor je vader?

Via Stichting Babyspullen kun je nog snel jouw vaderdagcadeau online bestellen. En je helpt meteen Stichting Babyspullen. Geweldig toch? Een win-winsituatie, online aankopen doen en geld doneren, zonder dat het je extra kost.

Hoe werkt dit?
Er zijn drie websites (doelshop.nl, doelshoppen.nl, helpfreely.org/nl/) en een app (Flinderfly, check je app store) die het mogelijk maken om online te shoppen en tegelijkertijd gratis te doneren aan onze stichting. Jij betaalt de gewone prijs van de webwinkels en je verdient geld voor Stichting Babyspullen. Alle bekende webwinkels zijn aangesloten, Bol.com, Coolblue, Wehkamp, Hema, Klusspullen.nl, Booking.com en ga zo maar door.

Met jouw aankoop kunnen wij meer baby’s een goede start geven. Help jij ons helpen?

Namens Stichting Babyspullen wensen wij iedereen een fijne Vaderdag!

Hartelijke groet,
Mary en Marilia
Algemeen directeur en operationeel directeur
Stichting Babyspullen