Voorvertoning
In deze nieuwsbrief blikken we onder andere terug op de grootste landelijke vrijwilligersactie van Nederland en hebben we weer heel veel mooie donaties ontvangen!

Op vrijdag 28 en zaterdag 29 mei vond de grootste landelijke vrijwilligersactie plaats: NLdoet. Ook bij Stichting Babyspullen zijn de handen uit de mouwen gestoken. Op onze locaties in Heerhugowaard en Utrecht is ontzettend veel werk verricht! Als kers op de taart waren we op het NOS 8 uur journaal te zien en stond ook onze locatie in Utrecht in de spotlight op radio én televisie.

Klik op 'lees meer' om meer te lezen over NLdoet en bekijk de nieuwsitems terug!

Onze Moederdagactie was een groot succes!
Dit jaar hebben we op Moederdag we voor het eerst een Tikkie campagne opgezet om aandacht te vragen voor in het bijzonder moeders die het financieel moeilijk hebben en daardoor niet de benodigde babyspullen kunnen aanschaffen. Wat hebben we leuke reacties ontvangen en wat was het een succes!

Nieuwsbriefvraag: hoeveel rompers gaan er in een babystartpakket?

Begin mei hebben we een prachtige donatie ontvangen van mijncadeau.nl met onder andere 250 nieuwe rompertjes. Een prachtige donatie waar we ontzettend blij mee zijn, want in een babystartpakket gaan maar liefst 14 rompertjes!

Op dit moment kunnen we zowel meisjes als jongens rompertjes in alle maten heel goed gebruiken. Dus heb jij nog rompertjes in de kast liggen die niet meer gebruikt worden? Doneer deze dan bij een van onze inzamelpunten, met 200 inzamelpunten door heel Nederland is er altijd wel eentje bij jou in de buurt.

We zijn op zoek naar nieuwe vrijwilligers!
Wil jij onderdeel uitmaken van ons leuke sorteer- en inpakteam en daarmee bijdragen aan een goede start voor elk kind? We zijn op zoek naar mensen die Stichting Babyspullen een warm hart toedragen en een paar uurtjes in de week zinvol en leuk werk willen verrichten. Heb jij tijd om te helpen? Of zit je bijvoorbeeld (tijdelijk) zonder werk en wil je je tijd toch zinvol besteden? Dan zoeken wij jou!

Word jij onze nieuwe:

Wij hopen jou binnenkort te verwelkomen bij het team!

Podcast 14: In gesprek met opslagpunt Independent Recruiters

In gesprek met Olfertjan Niemeijer van de organisatie Independent Recruiters: een van de centrale opslagpunten die Stichting Babyspullen helpt met de opslag van babyspullen voordat alles terechtkomt bij de loods in Heerhugowaard.
Heb jij een vraag of verbeterpunt?
Mail ons gerust. Vragen zijn er om beantwoord te worden en elke feedback wordt gewaardeerd. We kunnen er alleen maar beter van worden!

Babystartpakketten verstrekt in 2021

Vrijwilligers die zich inzetten