#Missie538

#Missie538

Een geweldige eindejaarsknaller! Radio 538 gaat zich dit jaar met haar jaarlijkse inzamelactie inzetten voor Stichting Babyspullen. Van 17 t/m 24 december gaan de DJ’s live de strijd aan om voor twaalf goede doelen een zo groot mogelijk bedrag op te halen. Niks missen tijdens de actieweek? Volg ons dan via @stichtingbabyspullen.

Het grote doel: 1600 winterpakketten

Na negen maanden geduldig wachten, kan mama je eindelijk in haar armen sluiten. Maar oef, wat is het koud buiten die buik! En dan is het extra belangrijk dat mama jou lekker warm kan houden. Helaas hebben sommige ouders het geld niet om een babyuitzet te kopen. Daarom komt Radio 538 in actie om 1600 gezinnen te helpen warm en gezond de winter door te komen met een winterpakket van Stichting Babyspullen. In het winterpakket zitten een jasje, kruik en een deken.

Doe ook mee!
Zelfgebakken taarten of zelfgemaakte armbandjes verkopen, een digitale pubquiz organiseren, een sponsorloop rennen, iedereen die je kent uitnodigen voor een garagesale of liever langs met de collectebus? Alle acties die geld opleveren voor Missie538 zijn welkom!

Doneer een geldbedrag
Liever een gekozen bedrag doneren? Dat kan natuurlijk ook. Voor 27,50 doneer je één winterpakket. Dit kun je hier doen via de Missie 538 website.

Vraag een plaat aan
Tijdens de actieweek bepalen niet de dj’s, maar de luisteraars de playlist. Voor een donatie van minimaal 2,50 kun je jouw favoriete nummer aanvragen.

Bied mee op de veiling

Tijdens iedere missie komen er één of meerdere veilingen langs op Radio 538. Dus hou Radio 538 en onze instagram goed in de gaten! Er worden unieke producten of ervaringen geveild. Deze worden onder andere aangeboden door bekende Nederlanders. Wees er snel bij, want je kunt zodra de veiling start maar voor bepaalde tijd meebieden door te bellen naar de radiozender. De hoogste bieder wint!

Uiteraard houden wij je up-to-date over het opgehaalde bedrag, maar wil je niks missen? Luister dan van 17 t/m 24 december naar Radio538 en volg ons online!

Samen helpen we 1600 baby’s de winter door!

Dank je wel voor je steun!

Marjolijn Hermus