Maak twee moeders blij met Moederdag, geef een slab kado

Beste ,

Heb jij onze MamaLoes X Stichting Babyspullen slab al gezien? Een fijne zachte ‘I love Mama’ slab van 100% katoen. Per verkochte slab wordt 5 euro gedoneerd aan Stichting Babyspullen. Je wordt hiermee Bestie voor één maand. Hierna heb je geen verplichting tot een maandelijkse betaling. Alleen deze week verkrijgbaar bij Mamaloes dus wees er snel bij! OP=OP!

Daarom Bestie!
  • 1 op de 13 baby’s in Nederland wordt geboren in armoede.
  • Dat zijn maar liefst 35 baby’s per dag!
  • In grote steden als Amsterdam is dit zelfs 1 op de 4 baby’s.
  • Wij vinden dat elk kind recht heeft op een goede start.

Waar staat Bestie voor?
Bestie verbindt moeders in armoede en moeders die niet in armoede hoeven leven met elkaar. Met jouw 5 euro per maand, kunnen wij de babystartpakketten voor de eerste twee levensjaren van een baby compleet maken.

Geef Bestie kado en maak twee moeders blij
Nog op zoek naar een lief moederdagcadeautje? Geef deze slab + 1 maand Bestie cadeau, en maak niet één maar twee moeders blij!

Alleen verkrijgbaar van 2 tot en met 8 mei! Zolang de voorraad strekt.

Meedoen? Tag ons in een foto van jouw kindje met de slab om op Instagram of Facebook. De leukste plaatsen wij door op onze Wall of Fame.

Mary Kearney & Marilia Bischot
Namens Team Stichting Babyspullen