Terugblik geslaagde online opening van de nieuwe locatie in Utrecht

In deze nieuwsbrief blikken we terug op een geslaagde online opening van onze nieuwe locatie in Utrecht.

We willen je bedanken!
We kijken terug op een bijzonder mooi moment waar we lang naar toegeleefd hebben. Nog maar 9 jaar geleden begon Marjolijn Hermus-Piet en haar man met het verzamelen van babyspullen en inmiddels is er zelfs een tweede sorteerlocatie geopend. Hoe bijzonder is dat! Zonder onze betrokken vrijwilligers en donateurs was dit nooit gelukt. Vrijdag 9 april was de officiële opening van de nieuwe locatie in Utrecht. Het is ontzettend leuk om zoveel enthousiaste reacties op de opening te mogen ontvangen. De livestream op Facebook is goed bekeken: vanuit huis maar ook in ons sorteer- en distributiecentrum in Heerhugowaard!

De officiële opening gemist?

Even voorstellen...
Een nieuwe locatie betekent ook een nieuw fantastisch team. Dinsdag 13 april heeft de allereerste 'werkdag' plaatsgevonden. Coördinator Mirjam, teamleiders Nynke en Joyce en regiovrijwilliger Heleen zijn enthousiast aan de slag gegaan. We stellen Mirjam graag even voor!

'Ik ben Mirjam, 41 jaar en mama van Logan van net 3 en Bella van net 1,5. Ik ben nu 2 jaar regio coördinator voor de provincie Utrecht, samen met Martina. Dat doe ik met veel liefde en passie. Acties en evenementen opzetten, fundraisers, vraagbaak, aanspreekpunt voor de regiovrijwilligers en sorteercentra, en als een spin in het web alle lijntjes voor de regio kennen, bij elkaar houden en uitzetten.

Nu met de nieuwe Utrecht vestiging, ga ik daar ook de dagelijkse leiding verzorgen, de vrijwilligers werven, aansturen en de werkroosters plannen, en verder de dagelijkse operationele dingen. Ik heb veel ideeën en bruis van enthousiasme om deze tweede locatie een supersucces te maken!

Al met al twee hele drukke vrijwilligersfuncties, maar ik doe het ontzettend graag!'
v.l.n.r: Nynke, Martina en Mirjam

Met dank aan K.F. Heinfonds en Camelot Vastgoedbeheer BV
K.F. Heinfonds heeft een bijzondere schenking gedaan en Camelot Vastgoedbeheer BV heeft de ruimte in Utrecht kosteloos ter beschikking gesteld aan Stichting Babyspullen. Beide organisaties vertellen er meer over, lees hier meer!

Ben of ken jij iemand uit de omgeving Utrecht?

Kom eens een kijkje nemen bij de nieuwe locatie, we zijn nog op zoek naar vrijwilligers! Dit kan bijvoorbeeld tijdens NLdoet op 29 mei, maar ook op een ander moment wanneer het jou uitkomt. Wil je niet alleen? Neem gerust een vriend(in), broer, zus, vader of moeder mee! Vrijwilligerswerk bij Stichting Babyspullen is een mooie kans om gezellig onder de mensen te zijn, werkervaring op te doen, actief te blijven en écht iets te kunnen betekenen voor toekomstige ouders. Zonder vrijwilligers geen Stichting Babyspullen.

Zin om te helpen? Neem contact op met Mirjam Priekaar door een mail te sturen naar

Babystartpakketten verstrekt in 2021

Vrijwilligers zetten zich in

Donateurs steunen ons financieel

Webshop Stichting Babyspullen
Copyright © 2021 Stichting Babyspullen, All rights reserved.

Je ontvangt deze mail omdat je je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief van Stichting Babyspullen. Als je geen berichten meer wilt ontvangen kun je je