In deze nieuwsbrief aandacht voor een aantal mooie donaties die we hebben ontvangen, onze nieuwe bestickerde bus en de opbrengst van de Rabo Clubsupport

NH1816 Bedankt!
Na een mooie match van De Waaier was het op 3-11 zo ver. Een groepje medewerkers van NH1816 kwam bij ons in het Sorteer- en distributiecentrum in Heerhugowaard langs. Zij kwamen helpen met het vouwen van 4,5 rolcontainers vol met babyspullen. Zij hebben echt superhard gewerkt en wij zijn ze ontzettend dankbaar voor hun komst.

Het harde werken was niet alles, ook gaan zij een donatie doen van maar liefst 1000 Euro voor de babystartpakketten.
Geweldig toch?

Nieuwe bus bestickerd
Eind juni kwam ons langgekoesterde wens voor een nieuwe bus in vervulling. Dankzij een anonieme donatie van maar liefst 15.000 hebben we een prachtige bus kunnen aanschaffen. Onlangs is de bus bestickerd door Satys Aftermarket Painting

We zijn zo ontzettend dankbaar dat we met deze mooie bus veilig het hele land door kunnen om pakketten te bezorgen en gedoneerde spullen op te halen.

Opbrengst Rabo Club Support
Wij hebben meegedaan aan de Rabobank Clubsupport actie en een cheque mogen ontvangen van €478,14. Daar zijn wij uiteraard erg blij mee en kunnen wij goed gebruiken om schaarse items van te kopen voor onze babystartpakketten.
32 babystartpakketten dankzij donatie studentenvereniging Odium
4 november hebben we een prachtige cheque mogen ontvangen van de benefietcommissie van studentenvereniging Odiom uit Groningen.
Zij hebben afgelopen jaar verschillende acties gedaan en daarmee een mooi bedrag voor Stichting Babyspullen opgehaald. Ze zijn helemaal naar Heerhugowaard gekomen om de cheque persoonlijk te overhandigen, heel veel dank hiervoor! Met dank aan deze donatie kunnen wij 32 babystartpakketten realiseren!
Deze dames zijn leden van een studentenvereniging Pedagogische en Onderwijswetenschappen van de Rijksuniversiteit Groningen die vanuit hun Benefietcommissie elk jaar allerlei acties organiseren voor een goed doel.

We zijn op zoek naar versterking!
Wil jij onderdeel uitmaken van ons leuke team en daarmee bijdragen aan een goede start voor elk kind? We zijn op zoek naar mensen die Stichting Babyspullen een warm hart toedragen en een paar uurtjes in de week zinvol en leuk werk willen verrichten. Heb jij tijd om te helpen? Dan zoeken wij jou!

Word jij onze nieuwe:

Wij hopen jou binnenkort te verwelkomen bij het team!

Podcast #18 - Social Media bij Stichting Babyspullen
In deze podcast spreken we met social media coördinator bij Stichting Babyspullen Jikke. Ze vertelt over wat zij samen met het social media team allemaal doet voor de stichting op Facebook en

Praktisch gaat het social team te werk door eerst een jaarplanning te maken waarin al langere tijd van tevoren momenten in de kalender worden vastgelegd. Zo is er al in grote lijnen een invulling zodat niet alles ad-hoc ingevuld hoeft te worden. Maar er is ook zeker ruimte voor eigen creativiteit in het maken van posts en bijbehorende tekst.

Ondernemerschap in Bedrijf
In het kader van het project Ondernemerschap in Bedrijf zijn Verhoek Europe en Chain Logistics een dag bij Stichting Babyspullen te gast geweest. Tijdens deze dag hebben ze hun kennis ingezet om de stichting te adviseren over verschillende logistieke vraagstukken. Het was zowel voor de bedrijven als voor de medewerkers van de stichting een leuke, leerzame dag. De bedrijven kregen ook de opdracht mee om een bedrag in te zamelen voor Stichting Babyspullen. Dit leverde twee schitterende cheques op: 2000 euro van Verhoek Europe en 750 euro van Chain Logistics.

Heb jij een vraag of verbeterpunt?
Mail ons gerust. Vragen zijn er om beantwoord te worden en elke feedback wordt gewaardeerd. We kunnen er alleen maar beter van worden!