Stichting Babyspullen

Met trots, lanceren wij onze nieuwe Bestie campagne

Vorig jaar konden wij maar liefst 5347 boxen uitdelen. Dat is prachtig en daar zijn we trots op, maar we zijn nog lang niet waar we willen zijn. Dus we doen er steeds weer een stapje bovenop. Elk jaar worden er 13.000 baby’s geboren in armoede. Voor deze kleintjes willen wij 26.000 boxen maken (elk kindje krijgt box 1 voor het eerste half jaar en box 2 voor de leeftijd tot en met ongeveer twee jaar). En daarvoor moeten we nog enorm groeien. We hebben bijvoorbeeld een extra bus en sorteerlocatie nodig, maar ook financiële middelen om schaarse producten in te kunnen kopen. Jij kunt een essentiële rol spelen in de uitvoer hiervan; wordt vaste donateur, onze Bestie.

Gun een moeder in armoede ook die roze wolk, word Bestie!

Maanden lang wordt je buik steeds boller. Getrappel, hikjes, gedraai en geduw kondigen het kleine leven aan dat groeit in je buik. En dan ben je ineens moeder. Zo onwennig, maar ook zo vertrouwd. Kleine haartjes, kleine teentjes, zoete geurtjes, lieve kreuntjes. Jij in bed, bijkomen van wat jouw lijf heeft doorstaan. Genietend van je kleine wonder, dat - ja alle clichés blijken waar - zó snel groot zal worden.

Maar wat als je in plaats van genieten, constant stress krijgt van het idee of je wel genoeg luiers kunt kopen voor de hele week. Of dat je stiekem hoopt dat je kleintje niet te snel groeit, omdat jij in de volgende maat alleen maar één shirtje hebt liggen en geen budget hebt voor meer.

Die stress gun je niemand. Zeker niet een pasgeboren baby. Gun een moeder in armoede ook een roze wolk en word vandaag nog Bestie van Stichting Babyspullen!

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij één volledige babystartpakket-box aan een pasbevallen moeder.

Wij houden je op de hoogte!

Marjolijn Hermus
    Oprichter Stichting Babyspullen